Program realizowany przez:
Jak zabezpieczyć żelazo przed korozją?

Tematyka projektu |
Opiekun projektu |
||||||||||||||
W jaki sposób najlepiej chronić przed rdzą?
|
![]() |
||||||||||||||
Problem rozwiązywany przez uczniów |
Rekomendacja eksperta CEO |
||||||||||||||
Jak zabezpieczyć żelazo przed korozją?
|
Mirek Dolata: Projekt, w znacznej mierze, jest projektem eksperymentalnym, a wykonywanie dobrze zaplanowanych doświadczeń jest najważniejszym sposobem uczenia się chemii. Projekt poświęcony jest korozji – zjawisku bardzo ważnemu dla gospodarki światowej. |
||||||||||||||
Pojęcia, które powinni znać uczniowie |
Wprowadzenie dla nauczyciela |
||||||||||||||
Właściwie, wszystkie kluczowe dla projektu pojęcia uczniowie poznają w trakcie realizacji projektu: korozja, reakcja żelaza z wodą i tlenem, pokrycia ochronne, inne sposoby zapobiegania korozji.
|
|
||||||||||||||
Główne zadania /działania uczniów |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Tematy konsultacji |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Forma prezentacji |
Odbiorcy prezentacji |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Komentarz eksperta |
|||||||||||||||
![]() |