Program realizowany przez:
Czy wiem, ile chemii jem?

Tematyka projektu |
Opiekun projektu |
||||||||||||||||
Czy wiem, ile chemii jem?
|
![]() Iwona Pruszczyk z Publicznego Gimnazjum nr 13 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Polskich Noblistów w Radomiu |
||||||||||||||||
Problem rozwiązywany przez uczniów |
Rekomendacja eksperta CEO |
||||||||||||||||
Czy można potwierdzić, doświadczalnie, że w zjadanym przez człowieka nabiale jest białko? 2. Ile białka zjadamy w ciągu dnia, tygodnia, miesiąca, roku? Jakie konserwanty są używane w produktach spożywczych? 2. Jakie konserwanty zjadamy w ciągu dnia, tygodnia, miesiąca, roku? Które konserwanty są naturalne a które nie? Które konserwanty są dla człowieka niezdrowe lub rakotwórcze?
|
|
||||||||||||||||
Pojęcia, które powinni znać uczniowie |
Wprowadzenie dla nauczyciela |
||||||||||||||||
Białka
|
|
||||||||||||||||
Główne zadania /działania uczniów |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Tematy konsultacji |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Forma prezentacji |
Odbiorcy prezentacji |
||||||||||||||||
|
|