Program realizowany przez:
Ciekawy obiekt uczniowskich dociekań

Tematyka projektu |
Opiekun projektu |
|
![]() |
Problem rozwiązywany przez uczniów |
Rekomendacja eksperta CEO |
|
Renata Tomczuk: Pierwszy moment realizacji projektu to fascynacja tematem, po czym pustka. Podczas konsultacji uczniowie dużo rozmawiali na temat tego, jak do tego mają się zabrać. Wydawało się im, że pracy wystarczy tylko dla dwóch osób. Burza mózgów i mnóstwo pomysłów spowodowało, że pojawiło się wiele zadań do wykonania. Powstał harmonogram wykonania zadań. Podział ról i obowiązków. Plany są ambitne. Młodzież ze swoimi pomysłami chciałaby wyjść do młodszych kolegów z podstawówki. Zobaczymy co dalej z tego wyniknie. |
|
Wprowadzenie dla nauczyciela |
|
|
Główne zadania /działania uczniów |
|
Niezbędnych informacji oraz ciekawych przykładów uczniowie będą szukać w literaturze oraz w Internecie. Planują także skorzystać z pomocy nauczycielki matematyki. |
|
Tematy konsultacji |
|
brak danych | |
Forma prezentacji |
Odbiorcy prezentacji |
brak danych | brak danych |
Komentarz eksperta |
|
Włodzimierz Gapski" O wstędze można jeszcze dużo, dużo więcej i na różne sposoby. Uwaga cenna, ale nie jako podpowiedź dla nauczycielki!, a ewentualnie dla uczniów. Jednak projekt ma być "ich"! |
Opracowanie : Włodzimierz Gapski